Gravid v 32

I torsdags gick vi in i v 32. Tänk ändå att vi kommit hit. Det trodde vi aldrig när jag opererades v 23. Det trodde inte heller läkaren. Enligt henne trodde hon aldrig att vi skulle klara det såhär pass långt.
Min kropp vill någonstans ändå behålla denna bebis ett tag till vilket jag är evigt tacksam över. 
 
Nu är förlossningsbrevet klart och bb väskan är helt klart (ja det finns lite saker vi ej kan packa ännu men ändå) 
Napparna är kokade och nu står vi i valet o kvalet vilken som ska få följa emd till bb, JA vi väljer att ta med oss en napp dit. Jag kommer att skriva och visa vad vi valt att packa ner i den , men det kommer lite närmre förlossningen.
 
På tis ska jag åter igen till bm och på onsdagen väntar ett besök hos läkaren. Jag hoppas kunna få ett datum redan nu för att klippa cerklage, det kommer göras v 37 (36+0) 
Sedan hoppas jag kunna prata mer om igångsättning även om jag inte tror det behövs eftersom jag redan är öppen. Så vem vet när de klipper så kanske förlossningen startar. TÄNK vad skönt. Jag vet att jag kommer få en bebis i juni om inte innan..
 
Nästa vecka är planen att vi ska ta gravidfoto , Planen var att vi skulle ta oss till Ystad men med tanke på att förlossningen är nära vågar vi inte åka så lånngt. Så vi kommer att ta bilder ute i stugan. Där tog vi bilder med lille W i magen. Nu börjar det bli grönt och jag börjar bli orolig att jag inte kommer hinna ta några alls...
Det händer även lite andra saker nästa vecka. Jag ska ha Babyshower JA jag planerar min själv. jag kommer inte ha något fancy utan det blir lite fika mys med tjejerna... 
 
Jag har även fått hem napphållare så att kusinerna kan matcha i höst:)