Gravid v 20

Hela v 19  har nu passerat och vi har börjat på vecka 20. Snart halvvägs om man räknar 40 v. Vi kommer inte gå hela 40 v utan 38 så för oss har vi passerat halva. Vilken känsla...
Vad har då hänt sen sist? I själva graviditeten inte så jätte mycket. Pontus fick känna bebis i veckan. Han är lyrisk nu:)  Igår kväll när jag hade lagt mig levde den loppan i magen och pontus fick åter igen känna bebis..
 
Idga har vi vikt pappers båtar som vi ska ha som en liten mobil över spjälsängen.  Så länga vi ska ha himmelsängen där, Den kommer vi att ta bort efter jul för att bebsis då ska få en egen mys hörna i storarummet jämte soffan:) 
 
Vi har fått upp "skylten" som sitter på dörren in till de blivande barnrummet..
 
Nu längtar vi efter att få träffa dig. Vi har i helgen passat på att fixa de kort som avslöjar könet på syskonet...
Vi kommer att avslöja det på måndag efter RUL. 
 
De flesta vet dock om det redan och jag har varir nära på att skriva H*N många gånger men fått hejda mig.
 
 
Nu ligger kycklingen i marinad och bebis lever loppan i magen när jag sitter här och skriver med en kopp te jämte mig.
 
I veckan bestämde vi oss för att låna Walters bola och sätta dit en vinge..
Magen växer på och det märks att man börjar bli stor. inte för att jag var mindre förra gången men så fort jag ska röra på mig börjar bebis gnida sig och vill nog helst att jag ska var stilla. Men efter ett tag blir det bättre:)