Gravid v 25

Som rubriken lyder så har helavecka 25  passerat imorgon!
Såhär gravid har jag aldrig varit och det är SÅ häfftigt att ännu få chansen att vara just gravd.
Vad har då hänt sedan sist? 
Inget alls... Eller jo Lillpuffen lever loppan och har verkligen sina rutiner och tider. Jag har även varit hos min b, igen sedan inskrivningen. Hon skulle ta blodprover på mig och hon har aldirg misslyckats innan (hade samma bm med Walter) Och jag är SÅ rädd för nålar. Att ta bloddprover på andra fungerar jätte bra men att ta själv ger mig rysningar. JAg fick i vanlig ordning ligga ner på britsen men vad gör min bm? Jo hon lyckas inte och jag börjar må lite illa.... Hon fick sticka i andra armen som är SÅ mycket enklare att sticka i... Då lyckades hon. TUR var väl det annars hade jag fått göra det imorgon hos läkaren.
 
Hon berättade även att är jag minsta orolig får jag komma upp och lyssna på hjärtat eller kolla läget. Eftersom jag klassas som en högrisk är det ingen som nekar en till att kolla läget men jag känner honom på klockan varje dag så det har inte behövts ännu VILKEN TUR!
 
Jag fick även domen att börja med järn även om jag låg bra med det . 
Jag har börjat MEN min mage ballar ur.. Jag vägrar äta varje dag ännu. Så hittills har det blivit varannan dag. vIlket blir bättre. 
 
Imorgon går vi in i v 26 och jag ska till ytterliggare en annan läkare. Se om denna person tycker att jag behöver gå varje vecka eller om det räcker med varannan som innan. Dessa möten ger mig ångerst och tankarna snurrar varje gång kommer allt vara ok eller måste jag läggas in?  Kommer han nu?
 
 
Här är vår älskade vagn:
 
 
När man ska prova sommar kläderna och linnet inte riktgit sitter som förra sommaren:
 
Igår bar jag vitt för att hedra alla barn som aldrig fick chansen :