VI väntar tvillingar!!!

Ja som rubriken lyder väntar vi tvillingar till sommaren!
Walter och Milito ska få småsyskon.
 
Nästan direkt efter förlossningen med M bestämde vi oss för att försöka skaffa syskon.
 
I oktober hade jag min sista mens. Jag och Pontus misstänkte att jag var gravida ganska samtidigt. mitt humör var HEMSKT. Vi plussade på farsdag! Vilken present.
 
Det tog några dagar innan vi ringde mvc. Fick tid hos min bm och även en tid för tifigt ultraljud.
Inskrivningen gick bra och alla värden såg toppen ut.
Sedan samma dag var det dags för läkaren och vul!
Ja vad säger man där var TVÅ hjärtan.....
 
Det tog ett tag att smälta och Pontus trodde inte på mig när jag kom hem och berättade det för honom. Han trodde mig först när jag började gråta!!!
 
Detta har vi hållt hemligt för världen bara de närmsta visste om detta!
Igår var vi äntligen på KUB och Pontus fick se sina TVÅ barn för första gången!
 
Jag kommer berätta mer om hela äventyret men just nu måste jag ta upp mille som precis har vaknat från sin eftermiddags lur.