Vår son

Igen har bloggen lagts på hyllan ett tag så här kommer en liten uppdatering från oss.
Milito har nu hunnit bli 3 månader. Vaccinet fick han för en vecka sedan och fick endast lite feber. Vilket man är tacksam över. Han växer verkligen så att det knakar. 5940gr  och 61,5 cm.
Hur har det då gått med han syn? Han följer mer och mer med blicken och ler alltid när man ler mot honom. Han älskar sin kusin River och tjabbar mer än gärna med honom.
 
Hur det går med syskon ? Ja det undrar vi med. Ännu inget + på stickan. Men vi jobbar på det. Vi vill ha dem tätt.
Jag känner mig redo att bli gravid igen. Men det är ju inget man direkt kan beställa på posten.Om man får önska vill jag ha en lillasyster till mina pojkar och jag VET att det är tabu att ÖNSKA något, Huvudsaken är självklart att barnet är friskt och det är jag mycket vedveten om men OM OM man får önska så vill jag ha en liten flicka. Nästa graviditet kommer troligen att bli vår sista. Givetvis kommer jag vara evigt tacksam om det skule bli ännu en pojke. Han skulle vara precis lika välkommen till vår familj.
 
Nu vill mille ha min uppmärksamhet så det är återigen dags att avsluta. Senare i veckan kommer även ett litet inlägg från dopet.