1 års dagen

ja nu har det gått ett tag sedan W fyllde 1 år. Vi har landat i allt och hur vi firade hans dag ska jag nu berätta.
 
Pontus mådde inte jätte bra på morgonen  men jag fick mig en brak frukost och två paket. Det var även morsdag denna dagen. Jag fick ett nalle bud med en nalle med änglavingar, En polkagris. Sedan fick jag ett linne med texten mama of boys. Detta lille var lite väl tajt just nu men när magen är borta kommer det att passa perfekt. Jag fick även en bukett med mina favorit blommor. Den står ännu..
 
Vädret öste ner men det hindrade inte oss från att åka upp till graven och pynta lite,
Han fick en ballong från lillebror. Vi tände ljus och lämnade blomma. Det var riktigt jobbigt att fira en födelsedag på en kyrkogård. Nästa år kommer lillebror få sjunga och leka där uppe. Självklart var bubbelmaskinen med och blåste lite bubblor.Planen var att vi skulle äta tårta där men regnet hindrade oss så den åt vi hemma sedan.