Rutiner redan?

Som rubriken lyder har Milito redan en del rutiner. 
Han lägger sig för natten mellan 19-20 varje kväll. Han får ett bad (Inte varje dag) sedan mat och pyjamas sedan somnar han gott i famnen på oss eller direkt i vaggan. Han sover sedan i vaggan hela natten med oftast 2 uppvak för mat och ny blöja. Sedan vid ca 06-07( veckodagar) 05-06 (helger) kommer han över till mig/ oss i sängen och sover vidare efter mat och blöjbyte till oftast 9- Då går vi upp och byter om och busar lite. Hur dagarna sedan ser ut är SÅ olika. Där får han sova och äta hur han vill (Självklart får han det på nätterna med) . Han gymmar i sitt babygym, både på rygg och på mage. Han sitter i sin babysitter eller i sin gunga. Han är en liten kille som gärna inte ligger ner när han är vaken utan vill gära sitta i knät.
 
Det känns skönt att han redan 2 månder gammal redan har sina sov rutiner på kvällen. Det gör att vi får lite tid för varandra vilket alla föräldrar behöver.
 
Idag ska vi till bvc för att väga och mäta. Undra hur stor han är nu?
Just nu i skrivande stund håller han på att vakna och han gav mig en stund för mig själv så jag hann duscha och ta ett litet bad sähär på morgonen.
 
Igår började hösten kände man. Han fick mössa på sig och han var så söt i den. Äntligen har man fått börja ha lite mer kläder på honom utan att han svettas ihjäl.
 
Nu ska jag dricka upp det sista ur te koppen innan han vaknar för lite bus.
OCH JO i fredags fick jag hans leende på film. Han har börjat le på beställning , oftast när han är nyvaken.