Nu närmar sig jul

Idag är det den 21 september.
Vi närmar oss jul och vår första jul som familj,  Vår första ju utan vår son.
Vi som planerat att göra roliga julkort till nära och kära. kanske nästa år istället?
Jag önskar mig ett syskon i julklapp. en graviditet önskar jag mig i julklapp så snälla tomten..
 
När ska vi få plusset?
 
Jag är SÅ tacksam över att man har folk i sin omgivning som står/har stått inför samma sak, plus nr 2.
Fick en så peppande kommentar på instagram i veckan:
Det kommer, Låt det ta den tid det tar. Försök att inte tänka på det för mycket så kommer ni att få ett plus när ni minst anar det.
Vet precis vad ni går igenom , därför jag kan försöka ge dig peppande ord för ajg vet även hur det är att få plusset igen.
Jag tackar familen Wilén för de peppade orden.
 

Jag lovar att berätta när vi väl plussar.
Jag önskar att tomten hör på mig..
Men under väntan så har jag hittat en ny favorit i glasshyllan.. Smakar KNÄCK!!