Läkarbesök

Ett tag sen jag skrev här nu. Livet är inte alltid lätt. Speciellt inte nu. Jag har inte orkat skriva. Jag fick en tid till läkaren för att få veta varför vår älskade w kom så tidigt. Jag har knappt sovit sen dess och mår verkligen inte bra. Tårarna kommer oftare o dem är svåra o hålla tillbaka. Igår fyllde jag 26 och vi skulle gått in i v 27. Varför skulle jag firas o varför skulle jag få bli ett år äldre när du inte får vara med? Livet är så orättvist just nu. Vi ska idag få vår dom eller kanske snarare min dom. Vad hade jag gjort för fel? Varför drabbades jag/vi? Varför varför varför? Inatt var ingen bra Dag. Sovit max 3h gråtit och tankarna bara flyger iväg. När P gick till jobbet kom. Tårarna. Varför gått jag bara när jag är ensam? Skäms jag över att sörja? Skäms jag över att sakna min son? Varför gråter jag inte när P är hemma?