Graven

Igår var jag ensam på kyrkogården för att frätta en som skulle hjälpa oss med graven och vart vår lille W skulle ligga.
Jag tänkte timmen innan hur ska detta gå? 
Men när jag väl kom dit kom ett lugn över mig och jag passade på att besöka farfar innan. Jag fick bestämma på vilken plats han skulle få på glaspelaren. Han ska få ligga jämte trädet i marken vilket känns fint. 
Pontus sa när vi var där uppe i tisdags när han fick se Vildes sten att ja nu har har han iallafall en liten kompis där uppe. Jag ville börja gråta. Nu är stenen beställd Hur den kommer at se ut och vad det står kommer ni självklart att få se när den sitter uppe.
Vi var igår och beställde blommor till bregravningen och även handblommor till mig och pontus.
Du kommer få en SÅ fin begravning hjärtat.

Din kusin N lekte med lappen med alla symboler och pekar helt plötsligt på din symbol och ler som hon gör när hon är exalterad. Jag säger till henne att ja den ska kusinen ha på sin sten och du blir lite ledsen och ger mig sedan en stor kram , jag tror du förstår mer än vad du kan säga och vad vi förstår..
 
 
På bilden ser ni vad jag fick av Pontus på alla hjärtans dag.