begravningen ...

Ja det var en riktigt jobbig dag i fredags 30/6.
Denna fredag ska jag aldrig glömma, det var just idag vi skulle begrava vår älskade son och ta vårt sista farväl.
Kl 14:00 var det dags.
Vi är så tacksamma för att familjen kunde vara med och dela denna svåra stund med oss.
Det var exta jobbigt att se mina systerbarn bryta ihop, vilket även jag gör när detta inlägg skivs. River och Destiny bröt ihop och det gjorde ont i mitt hjärta att behöva se dem så.Dem hade längtat så efter att äntligen få en kusin.Deras önskan krossades precis som min och Pontus.
Att se min bror gråta gjorde med ont för det är nog första gången jag ser honom verkligen gråta.
På plats var även min underbara syster och mamma, Min pappa , mormor, morfar och mostar var med från min sida. Från pontus sida var det hans bror och mamma. 
Efteråt gick vi alla ut till platsen han skulle ligga och jag o P tände ett ljus och släppte ballonger. När vi släppt våra släppte resten av folket sina och det var så fint. Hans bubbelmaskin gick med och massa bubblor flög iväg med honom.
 
Låter bilderna tala:

Bilder från Mig och pontus:
 

Bilder från min moster http://www.oddkommunikation.se/