2 månader

Idag är det två månader sedan jag födde min älskade son.
jag vet inte längre vad jag ska säga eller göra.
Vet inte heller vad jag ska skriva... 
När den 27e kommer får jag en klump i magen och jag vill bara sjunka ner under jorden och gömma mig tills dagen är över. önskar jag kunde uppleva dagen om och om igen..
Vi åkte hem från gbg tidigt idag för att kunna tända ljus och lämna blommor. 
Vi saknar honom SÅ.... 

Varje gång vi åker i bilen och jag får syn på en Walter lastbil tar jag kort, så min mobil fylls till bredden av dessa lastbilar. (tar bara på första lastbilen) 
Så på vår resa till gbg såg vi hela 10! stycken...
 
Denna bilden laddade jag upp på instagram idag, med texten:
Det skär i hjärtat att lägga upp denna bild. Här är en glimt om hur älskade Walters rum såg ut bara dagarna innan han föddes stilla. Idag är det två månader sedan vår älskade son föddes. Saknaden är fortfarande lika stor.