lugnet är över

Här är jag (vi ) igen. 
Tiden bara springer iväg. Mille blir snart  4 månader. Vart tog tiden vägen?
Mille har nu lärt sig att rulla från rygg til mage. Så vart tog min lille vägen?
Nu ligger han inte still en sekund. ja han försker rulla runt i sängen. ofta hittar man honom sovandes på sidan, Mammas kille där.
Han är även inne i en period där inget alls är kul. Han vill vara nära hela tiden och då menar jag HELA tiden....
han sover extremt dåligt på nätterna med. vaknar varannan timma.Hej jag är en zombie....
På dagarna sover han bra om han är i vagnen och på mitt bröst. vansinnig om han hamnar på mage och inte direkt kommer runt. 
Spyr mycket gör han fortfarande. han har haft sin första förkylning. Inget roligt och är evigt tacksam för näsfrida och näsdroppar.
 
På måndag har vi tid hos både bvc och läkare. Undra vad han väger och hur lång han är?
 
Här kommer lite bilder på honom. måste avbryta nu för har en herre som börjar bli hungrig.