Gravid v 33

Ja hela vecka 33  har snart passerat. Imorgon går vi in i vecka 34.
Vad har då hänt med just graviditeten ? Hur mår jag ?
Jag mår bra. Har börjat få lite smått sammandragningar. VILKET skrämmer mig en aning. Har även nu i dagarna börjat få mer ont på vänster sida av magen. Det sitter verkligen i och gör SKIT ont men jag tror det är växt värk. Ska ju till läkaren på tisdag så känenr att jag tar upp det då. 
Halsbrännan är fortfarande kvar men inte lika ofta som tur är. Oftast på kvällarna så nu ligger det medicin vid sängen så att jag lätt kan ta en om den smyger sig på.
Annars då? Lillebror sparkar på som vanligt och lever loppan på sina tider. Han ligger sedan länge med huvudet ner och det är jag tacksam över o det känns skönt att han inte vänt sig ännu. Jag kommer inte gå med på något vändnings försök om han skulle vända sig nu. Då får dem snitta mig. 
 
Pontus längtar nog mer än någonsin medans jag helst vill att han stannar till juni iallafall. 
VI börjar närma oss Walters 1 årsdag.  Kanske ä det detta som får honom att längta lite extra?