Gravid v 36

Tänk att såhär långt trodde ingen att jag skulle gå. Läkaren trodde ju efter operationen att jag skulle vara en levande kuvös til mitt barn . Att detta skulle hålla max några veckor kanske till v 24-28 max. Men nu har vi gått in i v 36. Vi har nu börjat räkna ner . Vi har ju ett datum att räkna ner till. Men det är inte säkert att lillebror vil titta ut då, Men vi vet iallafall att innan midsomamr är han här eftersom vi sätts igång v 38 i vilket fall som helst.
 
Hur mår jag då?
Halsbrännan är fortfarande kvar så den är jag glad över att den ska försvinna snart. Den har hållt i sig sedan början.
Jag har börjat svullna om anklarna och det är ingen hitt. 
Magen är stor och man kan inte lika lätt få på sig skor eller sitta bekvämt länge...
vikten? Ja det är något jag inte kommer att ta upp men jag har absolut gått upp MEN det är inget jag tänker bry mig om sålänge jag får min son...
 
Något som jag börjat oroa mig är detta med platserna på förlossningen. En gammal klasskompis fick inte plats i växjö i helgen så blev flyttad till ett annat sjukhus ganska långt i väg. JAG VILL INTE FÖDA NÅGONANNANSTANS.....
Jag hoppas drf att lillerbor kommer när de klipper cerklage för då har vi iallafall ett rum inne på förlossningen..