Milito

Nu är snart lillen 4v.
Han växer så det knakar. 
Han är nu 3910gr och 51cm lång.
Vår lille herre sover bra och är en väldigt lugn bebis. Jag lever "lyx" liv. Inget skrik eller gnäll, det kommer kanske? 😂
Jag har kommit in i rollen och kan inget annat än älska att få vara 2 barns mamma.
Syskon? Ja det kommer. Vi har bestämt oss för att inte börja med ngt preventivmedel utan låta kroppen sköta sitt. Mitt avslag försvann redan efter ca 9 dagar. Och mensen är redan tillbaka..
Vad gör jag och Milito på dagarna då? Jo vi myser, myser och myser lite till. Vi har våra små rutiner redan. Jag sköter all matning på nätterna (vardagar) och vid ca 5-6 får M komma över till vår säng i sitt nest och så sover vi vidare till ca 9-10. Så mysigt. Vi samsover även en stund på eftermiddagen antingen i soffan eller i sängen återigen ligger han i sitt nest.
Och när pappan i huset kommer hem lämnar jag över allt ansvar! Jag kan nu duscha eller bara vara.
Lillen älskar att bada vilket både jag och P är tacksamma över då vi gärna badar. 
Han är envis när det gäller nappar och flaskor. Han tar endast mam flaskan och Avent. Nappar då? Jo wubabubb eller Avent Soothie. Vi kämpar med att han ska ta ngn annan napp just för att de nappar han tar kostar wubabubb (199kr st) och Avent (169kr för 2) alltså inga billiga att tappa bort.
Just nu när jag bloggar har han tagit Icas egna napp under morgonen. 
Vilka namn har han nu då? Vi har velat fram och tillbaka. När han låg i magen kallades han för lillebror. Och vi bestämde att han skulle få mellannamnet ior. Men när han kom ut och vi ändå kände att namnet lillebror skulle vara med så heter han nu lillebror Milito Sten Ekman (sten efter min älskade farfar och Ekman efter Pontus)

Alla i familjen har nu träffat tillskottet. 
Ja min ena moster med familj har ej träffat honom men det bockar vi av ikväll. Min morfar har inte heller sett men det kommer. 
Han har blivit riktigt bortskämd med kläder och andra saker med. 

Vi ska nu i helgen plocka undan kläderna i stl 44 som han haft nu. ( vissa 44 passar ännu)
Vi har ju MÄNGDER med kläder som 
väntar... 

Här kommer lite bilder på vår ögonsten