Gravid v 18

Redan i vecka 18 (17+2) och vart tar tiden vägen?
Denna tiden förra året var jag också gravid men inte långt gånge. Vi hade inte ännu varit på kub..
Denna graviditet går så fort snälla stanna tiden lite?!
Jag hänger inte riktigt med.... Jag vill njuta lite och hinna andas. 
Snart är vi i Walters vecka... Det är en av de milstolpar vi har denna gången. Förra gången var det v 12 ,20, och sedan nedräkning och förlossning.
Syskonets graviditet är det SÅ många fler mil stolpar som ska passera. v 12 , 20, 23 och fram.
Sist hann vi till 22+5. Den veckan kommer vara en plåga och hur ska vi ta oss igenom den?
Denna vecka har jag inte haft några besök hos bm eller läkare men på tisdag ska jag til läkaren igen.. Vilket kommer vara i v 18 med men eftersom jag uppdatterar 18 redan nu så får de besöket vara med nästa vecka. Så jag uppdaterar er lite efter, men vad gör det? Ni som känner mig privat följer med på resan på Instagram..