Gravid v 17

Då har vi gått in i vecka 17. Hur gick detta till?
Hur kommer det sig att det gått så fort?
Denna veckan har vi (Jag ) varit hos både läkaren och barnmorskan.
I tisdags var det dags för att träffa läkaren första gången.
Hon frågade om jag vill se bebisen och det ville jag såklart göra. Allt såg toppen ut och jag fick veta könet på syskonet. VILKEN känsla...

Sedan planerades veckorna fram til v 21. varanan vecka ska jag till läkaren för och kolla tappen.
 
I tordags var jag hos barnmoskan för och lyssna på hjärtat SÅ mysigt...
Bebis mådde bra och sparkade vilt.
Mina prover från inskrivningen var toppen..
 
Bebis lever loppan i magen och känner den varje dag:)
 
Vilket kön syskon har kommer vi att berätta när vi varit på rul:)
 
Igår firade vi min mormor som fyller år på måndag:)