Gravid v 16

Igår gick vi in i v 16. Detta firade vi med att känna bebis på riktigt.
Jag satt i sängen och lyssnade på podd och drack mitt morgon te. Ja Te ....
Undra om min bebis inte är så förtjust i det?
 
Jag har inte så mkt att skriva om min vecka. Här händer inte så mkt. Dagarna rullar på och magen växer så det knakar.
Jag tycker själv att magen är midre denna gången men alla andra säger att den är minst lika stor som med Walter
 
Vad händer då? Jag väntar med spänning på att det ska bli Tisdag och mitt möte med läkaren är. Vi sk ju planera min graviditet. Jag håler alla tummar och tår jag har över att hon ska godkänna mina krav... 
 
I Helgen ska vi sätta oss ner och fundera hur vi ska göra med babyskydd.... 
Ska vi köpa, Hyra eller vad gör vi. Vi kan låna syrrans men vem vet dem kanske skaffar en till och behöver det efter ett tag? Ingen som vet. Inte för att jag tror det men tanken finns alltid. Så vi funderar på att hyra vilket är smidigt...
 
Nu ska jag avsluta för att dricka min kopp te och börja förbereda inför kvällen.:)
 
Här kommer lite bilder på magen.
 Som kommer från denna bloggens instagram (Syskontillwalter)