Att vänta en pojke igen

Ja jag skulle berätta hur det är att vänta en liten pojke igen.
När jag var och skulle mäta tappen första gången frågade läkaren om jag ville se lille bebisen och självklart ville man det.
Allt såg toppen ut, Sedan frågar hon om vi ska ta reda på könet och jag svara JA det vill vi göra sen.
Hon visar då könet på lillebror och jag känner genast en ångerst.
HUr kunde jag vara så dum och säga att jag ville veta nu? Jag är ju här ensam!!
Hur ska jag kunna berätta för Pontus?
Det var en tydlig bild på vad det var där inne. Det gick bara inte att missa.
 
När jag sedan kommer ut från sjukhuset och ringt pontus och berättat vad det är vi väntar så bryter jag ihop. HUR SKA JAG kunna vänta en pojke till? Vi hade ställt in oss på en flicka eftersom att jag mådde så dåligt första 13 veckorna typ. Vi var helt bomb säkra på att det var en liten A i magen...
Det tog många dagar innan jag kunde landa i att det var ytterliggare en pojke att Walter skulle få en lillebror. 
Vi skulle nu bestämma namn .. Hur ska vi komma överrens? Hade det varit en flicka hade hon redan namn och mellannamn. Nu hade vi INGET!
Vi landade i att han skulle få heta ........ Vi tänkter inte riktigt ännu avslöja namnet. Inte ens första bokstaven då vi vill även det hålla det hemligt lite till.
Men han kommer få ett mellannamn efter min älskade farfar. Han kommer även få ett namn från en liten figur som vi båda älskar. men även detta namn håller vi på lite . Han kommer få namnet Sten iallafall som min älskade farfar hette.
 
Nu är det dags att lägga ner detta med blogg över helgen och fixa lite i Lillebrors rum. Vi ska fixa lite i garderoben och troligen sätta dit ett hyllplan.
Nu är det dags att ladda upp detta inlägg och åka och handla inför helgen..