Gravid v 30

Nu är vi inne i vecka 30. Tänk vad tiden går..
När kommer lillebror att komma?
Vi längtar efter dig nu. Pontus tycker att det är dags för honom att komma nu. För min del får han gärna stanna minst till slutet av maj början av juni iallafall.... Men det är inget jag kan bestämma tyvärr.
Allt är nu klart eller till helgen ska bilstolen installeras i bilen då vi inte vet när han kommer och vill inte stå utan stol i bilen när värkarna kommer. Visst hade vi åkt till förlossningen utan stol hade vi bara kunnat ringa syrran så hade dem fått leverera sin stol till oss:) Jag vill och hoppas dem slipper det. Även om det var jag som fick leverera babyskydd till dem för snart 2 år sedan när Ninja kom..
 
Det var ju min syster jag ringde först när W kom. Det var hon som först fick veta att hon skulle bli moster med W . även denna gång var hon först med att få veta att hon återigen skulle bli moster. Hon kommer vara den första jag ringer med facetime när lillebror kommer.
 
Nu kan jag även berätta en stor hemlighet jag burit på i många veckor och det är att w och lillebror kommer få en kusin i höst, Jag ska bli moster igen och detta blir för 4e gången. Tänk vi ska få vara mammalediga samtidigt och gravida ett litet tag till tillsammans....  När denna bebis anländer tänker jag inte gå ut med utan det får jag hålla på tills dess bebisen är ute.
 
Jag har även bestämt mig för att ha en liten babyshower hemma hos oss nu i maj. Förra graviditeten hann jag aldrig ha någon. Jag valade att bjuda in dem jag kände för och det ska bli så spännande..
 
I fredags var det polkagrisens dag och självklart var vi hos vår älskade polkagris med en godis och tände ljus,
 
Lillebror dansar alltid till lejonkungen..