gravid v 29

Snart har hela vecka 29 passerat... 
Vart tar tiden vägen?
jag har i veckan varit hos min bm. Hon hade elev med sig vilket inte gör mig ngt om jag inte ska ta prover för det är jag SÅ rädd för. Men denna gången var det inte så. Jag fick lyssna på Hjärtat sedan mätte hon magen. SF 27cm. Hade ökat en del sen sist från 23 till 27. Han växer som han ska. Han kickade även eleven när hon mätte magen...
Allt såg bra ut. 
Ny tid först om 3 veckor...
 
Alla lillemans kläder är nu tvättade lika så alla lakan till vaga/vagn och spjälsängen. Nu är det inget kvar att tvätta.
vi har även fått hem babyskyddet.Vi har ej provat det i bilen men på vagnen satt det bra. Vi valde att hyra från bilsäkert.se. Besafe och det kändes som ett bra alternativ för oss. 
 
Imorgon ska jag och hjärtat åka till växjö för att träffa läkaren eftersom det inte finns några tider i stan.
Jag har en del frågor som min bm ej kunde svara på... Tråkigt men hoppas kunna få lite svar. Har ännu inte fått något svar kring igångsättning och det gör mig lite nervös. även om just den tanken har lagt sig lite sen början av graviditeten. 
 
Jag och min Bm bestämde även att vi ska boka in ett litet längre besök längre fram i graviditeten för att prata lite om de föräldrar kurser som inte finns längre. Vi hann aldrig gå med W...
 
Något annat som hänt? Nej inget speciellt.
Hela rummet är nu klart och vagnen står i tvrummet och väntar på att användas nu tycker P att han kan komma...
Själv tycker jag att han kan stanna lite till i magen..
 
Namn? JA vi har ett namn men har valt att hålla lite på det ännu. Min familj vet vad vi bestämt men vi håller namnet lite till. Några av mina vänner vet namnet. Men en sak som jag kan säga är att han kommer få ett släktnamn till mig som mellannamn och självklart kommer han att få Pontus efternamn...
 
Här kommer lite bilder från sista tiden: