att inte få vara....

När man inget hellre vill än att vara just gravid blir känslan mer intensiv.
Jag närmar mig gränsen för vad jag kommer orka.
Kommer man någonsin bli hel?
men värst är ändå när man ser på sociala medier att allt fler och fler går ut med deras graviditeter...
Jag vill bara sjunka genom jorden och gömma mig..

När man även ser alla bilder på bebisar får det mitt hjärta att stanna. Min son fick inte följa med mig hem.
Bli inte arg om jag inte gillar bilden på dig och ditt barn. Jag känner bara saknad efter min egen att jag just nu inte kan glädjas åt andra. Jag vill inte se vill inte veta av det
Skicka inte länkar eller liknade om barn och bebisar.
Skicka inte heller att du är gravid ... jag bryter ihop varje gång.
 
likaså när det gäller att kalla folk olika saker jag är en MAMMA! jag har ett barn glöm aldrig det! Även om han inte finns kvar hos oss så kommer han alltid vara en del av mig. 
Lär dig det eller lämna kasta in handduken för vår vänskap. 
 
#1 - - Anki:

Inte för att det är samma sak men när jag kämpade länge med o få Loke så avskydde jag folk som blev gravida o brukade gråta innan jag tog mig i kragen för o hälsa nyfödda bebisar. Förstår om det kommer ta tid för dig o hälsa på mig o den nyfödde. ❤️ kram