W

När jag fick upp W på mitt bröst visste jag inte om jag grät av lycka eller sorg. Grät jag överhuvudtaget? Att en så liten människa skulle kunna ta mitt liv med storm hade jag aldrig kunnat föreställa mig. 

Pontus säger åh jonna han har din näsa. Jag tittar på mitt barn och kan inte annat än hålla med. Jag tittar lite snabbt på min son o säger ja för han har fått dina långa fingrar och fötter. P får klippa navelsträngen och kan inte vara stoltare. Jag minns när du fick hålla lille W för första gången. Du var så stolt och kunde nog inte vara mer stolt än vad du var i just de ögonblicket. Då kom även dina tårar. Älskade sambo vad stolt jag är över dig. Du håller i vår son för första gången. Även om han inte andas så är han så fin. Detta gjorde vi bra. Även om han inte kan följa med oss hem så älskar vi honom så. Vi fick aldrig riktigt lära känna dig. Men jag minns så läl när du för första gången fick känna på hans små buffar i magen. Du trodde hela tiden att jag skojade med dig tills du en dag verkligen fick känna en puff. Du blev helt salig och den blicken du gav mig där och då går inte att beskriva med ord. Jag vet att du snabbt for ut i köket för att anteckna i ws gravid bok att du äntligen fått känna honom! Sedan dess kände du honom ofta. Jag känner kärleken mellan far och son. Du är en så underbar pappa till vår älskade w.