Att känna...



Att känna sig värdelös.
Att känna sig sorgsen.
Att känna sig skamsen.
Att känna sig otacksam
Att känna sig ful.
Att känna sig lycklig...
JA allt är okey att känna ibland. Det sistnämnda är svårast. Att få vara lycklig i sorgarbetet är tillåtet och det är något alla andra bara måste acceptera. Jag måste erkänna att vissa dagar är jag lycklig. Jag är lycklig för att jag har min sambo, Underbar familj och vänner.
Jag har ett hem och tak över huvudet och jag har mat på bordet.
Men vissa dagar kommer alla de andra känslorna och dem är också okey att få känna då och då.
 
Jag önskar att jag bara kunde få stoppa tiden och gå tillbaka till den dagen i maj och få hålla om min älskade son igen. Få ha honom på mitt bröst. Jag minns än hur kall och stel han var. Jag minns så väl att jag ville hålla honom varm vilket var helt omöjligt. Men det kändes bra att ha honom i min famn.
Jag vill aldrig igen ha en så kall och stel bebis på mitt bröst. Nästa barn ska jag få ta hem. Pyssla om och älska. Inte för att jag inte älskar min son men jag vill ha ett barn här hos mig. 
 
Nu håller vi tummarna att det går vägen med att få en syster/bror till dig W. Jag hoppas få hjälp från änglar och jag ber till gudarna att detta går snabbt. Jag vill inte ha barn om 5 år. jag vill ha en bebis nu...