Mensen

Detta blir sista blogg inlägget om just min mens..
Detta kommer vi nu att hålla lite hemligt. Iallafall tills vi känner oss redo att gå ut med det.
MEN det betyder inte att jag är gravid och detta var sista mensen. Bara för att jag väljer att inte blogga om min mens varje månad betyder det inte att vi lyckats bli gravida. Jag kommer istället att blogga om och när jag blir gravid. Min mens kommer att komma och gå utan att jag behöver skriva det här. Självklart svarar jag om det är någon som frågar men vi väljer nu att lägga just den biten av bloggandet på hyllan ett tag framöver. Vi lovar att berätta när det är dags... 
Men för nu är mensen över... Så vi lovar att höra av oss när det är dags för et + på stickan..
 
Vi kommer att blogga om allt annat istället. Och därför har Walters blogg fått en ny flik där ni kan läsa om vår resa till syskon. Där kan man sedan följa vår gravidiet in i minsta detalj och jag lovar att berätta ALLT. Ni kommer få snaskiga detaljer och annat skoj vi kommer att hitta på. Vi kommer att blogga om barnvagn djungel och allt vad som man kan tänkas behöva.. De mesta var visserligen köpt till W men vissa saker har vi bestämt att syskon EJ kommer att få .. men vad det är behåller vi för oss själva. 
 
 
Bild från semestern vi gjorde förra året, månaden innan vi plussade.