Ägglossning...

Jaha då var vi här igen... Hur ska det gå denna månaden?
Jag har nu använt mig av ägglossningstest i en vecka och det var inte hänt något alls...
Kanske har jag ingen ägglossning denna månaden? Då går jag i tusen bitar.. varför händer sånt nu? 
Jag vill ha barn igen NU inte om ett år (Bli gravid om ett år) 
Jag vill ge w ett syskon nu. NU NU NU.. jag börjar bli desperat, och JA det har bara gått 3 månader sedan han kom men jag saknar att vara gravid och längta efter något. Jag behöver bli gravid för att kunna känna mig hel. 
Just nu går jag mest runt i ett tomrum och vill bara sluta andas och lämna allt för en stund. 
Jag vet mycket väl att det kan ta tid och det kommer gå när allt faller på plats men jag vill inte vänta. jag orkar inte gå månad efter månad och känna skuld över att jag inte kan bli gravid. Paniken finns redan och det har bara gått 2 mens perioder ännu. Hur känner jag om ett år? Finns då samma längtan eller kommer jag/vi ge upp längs vägen?

Folk säger det kommer... LÄTT för dig och säga vill jag bara skrika ut.. 
Vill bara slå till nästa person som säger så. Du kan inte förstå min saknad, min längtan. Min högsta önskan var att få ett barn, kommer den aldrig få bli sann (tro mig rätt jag älskar min son) 
 
Nu lägger jag ner detta med tråkigheter och stänger ner detta inlägg och kommer tillbaka när jag kan berätta när mensen ät tillbaka... För just nu känns det hopplöst..